مش فاهم فيه إيه
أنا مدمن أفلام بورنو للأسف وتفرجت عليها من بدري جدا كان عندي ٨ أو ٩ سنين تقريبا..
أنا وسيم شوية وجسمي مش رجولي والموضوع ده كان عامل لي مشكلة في المدرسة علشان كان في أولاد بتتحرش بي من ورا وبيلمسوني كتير.
المشكلة أن اللمسات دي كانت بتخليني تعبان جدا وفتحة الشرج عندي تسخن وأحس أنها مبلولة شوية، وابتديت ألمس نفسي وأتفرج على جسمي في المرآة، وفي نفس الوقت في المدرسة كان فيه اتنين أولاد خلوني أقعد معهم دائما في آخر دكة وأمسك لهم أعضائهم وأحسس عليها وأنا كنت بمثل أنه غصب عني بس كنت ببقي مبسوط..
من أكثر المناظر اللي مش هنساها أني كنت قعدت جمب ولد وكان شكله طيب بس فهمت بعدين أنه برده عاوز مني حاجة وتفاجأت به وهو مطلع عضوه الذكري الذي كان كبيرا جدا - أكبر مني بكتير - وعاوزني ألمسه.. أولا أنا كنت عاوز ألمسه جدا ثانيا عرفت أن عضو الرجل المفروض بيبقى أكبر بكتير مما كنت أتخيل وده خلاني أحس أني أقل رجولة..
وابتديت ألبس بانتيهات وهدوم حريمي وأدخل صوابعي في فتحة الشرج وأحيانا خيار.. كنت بكره كده جدا بس جسمي كان هو اللي بيسيطر علي وبعد فترة - بجانب الفرجة على أفلام الشواذ والشيميل - لقيت نفسي بوصل للنشوة من مداعبة فتحة الشرج بس من غير ما ألمس نفسي من قدام.
حاليا بحاول أبطل بس مش عارف.. ساعات بدخل أتكلم مع أولاد وأبعث لهم صور جسمي وبتبسط أنهم بيجيبوا شهوتهم عليه وبعد ما أخلص بحس بالندم على طول.
بالنسبه للبنات هما بيثيروني جدا وببقى طبيعي جدا لحد ما أشوف شكل راجل جامد أو عضو ذكري كبير ساعتها بمد إيدي لفتحة الشرج على طول..
13/2/2018

رد المستشار
المتصفح الفاضل "مودي" أهلا وسهلا بك على مجانين وشكرا على ثقتك واستعمالك خدمة استشارات مجانين.
تتساءل في عنوان استشارتك "مش فاهم فيه إيه" والحقيقة أن حكايتك تشرح بعضها بمنتهى الوضوح والسلاسة ويفهمها كل من يقرأ فما هو الذي لا تفهمه؟
هناك تعرض مبكر لأفلام تصوير البغاء تزامن مع سلوكيات صبيانية منحلة تعرضت لها مبكرا أيضًا من أقرانك في المدرسة واستعذبت ذلك العبث، وهناك قبول من جانبك بأن تكون شاذا تلعب دور الأنثى وليس الذكر... وهناك استمرار في متابعة أفلام الشواذ واستمتاع بارتداء الملابس الداخلية النسائية..... كل هذا تفعله واعيا ومختارا.... ثم هناك في نفس الوقت توجه جنسي طبيعي تجاه الإناث –لكنه غير ناضج- وهو ما يفسر كونه أضعف من التوجه الجنسي المثلي المكتسب الذي تعهدته بالرعاية والصقل وما تزال.
الأمر إذن واضح لا ألغاز فيه مثلما يجب أن يكون القرار في أي توجه جنسي تختار؟؟ وأما ما يجب التوقف عنه في جميع الأحوال فهو متابعة المواقع الجنسية شاذة أو غيرية لأن ما لحقك من الأذي حتى الآن كافٍ برأينا والأمر لك.
كل ما ذكرته في استشارتك لا يشير إلى وجود اضطراب نفسي ذي علاقة بالمشكلة خاصة وأنك لا تشتكي بقدر ما تطلب استيضاح ما يحدث، وعليك أن تفكر في كيف ستعيش حياة متوافقة مع مستواك العلمي ومجتمعك وأن تسعى في سبيل ذلك.
اقرأ على مجانين:
نفسجنسي: جنس شرجي ذكري Male Anal Sex
إدخال أشياء في الدبر
ارتداء لبسة النساء.
وأهلا وسهلا بك على مجانين فتابعنا بالتطورات.